Statistiek


Deprecated: Function wpdb::escape is deprecated since version 3.6.0! Use wpdb::prepare() or esc_sql() instead. in /htdocs/www.spaink.net/wp-includes/functions.php on line 5453

Comments Posted By amber

Displaying 0 To 0 Of 0 Comments

Het totalitaire universum van Louise L. Hay

En als mijn man thuis komt als een gebroken man omdat hij het niet heeft kunnen fixen en hij vraagt zijn vrouw help me met je affirmaties en je ‘mamboe jamboe’ doe ik het graag want hij vraagt mij dan naar iets wat hem even verlicht en weer in balans kan laten komen zodat ie weer zijn werk naar behoren kan oppakken. Bewezen feit waarschijnlijk niet maar het helpt hem in het moment van nu.Zodat hij vol goede moed aan een nieuwe dag kan beginnen.

Groet

» Posted By Amber On February 10, 2011 @ 11:45

En hoeveel kwetsbaren komen bij een specialist en leg al hun verantwoording in zijn/haar handen ,hoevelen vertrouwen op meneer specialist en hoevelen zeggen jij bent hier de specialist fix het effen. En als zij inzien dat specialisten het niet kunnen fixen altijd zelf voor kiezen naar kwakzalvers gaan. Eens erover nagedacht?. Er zijn genoeg mensen die zelf kiezen voor goeroes. Mensen gaan met bepaalde verwachtingen naar specialisten moet ie bijvoorhand zeggen ik kan niks voor je doen, Wake up hij doet het niet en zo ook goeroes en ik blijf erbij mensen kiezen wat voor hun belangrijk is dan! kwetsbaren of niet en iedereeen is er vrij in.
Wie zijn jullie om erover te oordelen want eigenlijk veroordelen jullie iets waar mensen zelf voor kiezen. Onder het mom van kwetsbaar weer een aanname.

Velen gaan niet na bij zichzelf wat de gezinnen van zo’n specialist meemaken wat hij zelf meemaakt. Leg alles in hun handen zij geloven in specialisten is het niet hetzelfde?. Ja zij hebben hun roeping gevolgd bewuste keuze gemaakt maar soms kunnen zij het niet fixen. En ik weet zeker dat er mensen zijn met geen enkele geloof in specialisten en reguliere gezondheidzorg door hun ervaringen moeten zij dan ook zo optreden specialisten veroordelen en afzweren alleen omdat ze niet aan hun verwachtingen konden voldoen
Kom op mensen word wakker!

Niet alleen kwetsbaren kiezen voor een goeroe en niet iedereen word automatisch kwetsbaar omdat ze ziek zijn. Sommige mensen weten ook wat ze willen.Gelukkig mogen we dat.

En sommige leggen hun lot in handen van God en Maria anderen doen hun ding affirmatie en visualisatie een ander gaat naar een specialist ieder zijn ding en het moet kunnen. Maar waar je voor kiest is jouw verantwoording dat is leven in vrijheid!

Jullie verdienen een nobelprijs voor het niet respecteren van een ieders wens.

Groet.

» Posted By Amber On February 10, 2011 @ 11:27

Klopt Maurice, natuurkundig bekeken is het ook zo voor jou. Spiritueel bekeken is het anders voor mij.

Natuurkundig bekeken bestaat een lichaam uit ether. Spiritueel bekeken omvat ons lichaam meer dan alleen ether. Het is hoe je het bekijkt.

Ik denk dat Janus het ook kan beamen dat affirmeren en visualiseren een kunst is en dat er veel meer erachter zit. Het is niet zomaar gedaan het is het weten dat je een hogere zelf hebt en wat je ermee kan! Luoise weet het ook. Je moet er alleen van bewust zijn.

Als je bewust ervan bent en wilt het accepteren dan denk je gewoon anders erover.

Maar respect voor je denkbeelden.

Groet

» Posted By Amber On February 06, 2011 @ 11:27

Janus je hebt gelijk! Zo heb ik het nooit bekeken . Ik gebruikte het eigenlijk als een soort mantra.

Uiteraard dank ik iedere dag voor mijn ‘zegeningen’ en focus me graag op alle goede zaken van het leven.

Groet.

» Posted By Amber On February 06, 2011 @ 10:20

Janus en weet je wat voor affirmatie ik altijd gebruik, van dag tot dag gaat het met mij in alle opzichten beter en beter( Freud ) meer hoef ik niet. Ik voel me goed en zou niet weten wat ik anders moeten affirmeren.

Wat je aanhaalt van schuldgevoel aanpraten , niemand en ook niemand kan mij een schuldgevoel aanpraten tenzij ik er open voor sta. Ik bedank iedereen voor hun poging en geef het terug in liefde. Akelige verwensingen neem ik ook in dank en geef het je vriendelijk terug, is niet van mij en wat niet van mij is geef ik met liefde terug.

Ik blijf erbij ik gebruik mijn innerlijke kracht en geef mijn regie niet weg uit mijn handen. Ik luister naar mijn gevoel toets mijn gevoel steeds weer in alles wat ik uitvoer in leven. Ik kom ook nooit bedrogen uit want als iets niet goed aanvoelt ben ik klaar ermee.

Groet.

» Posted By Amber On February 04, 2011 @ 10:17

Jullie mogen beiden ook de nobelprijs krijgen alleen het is zo vergankelijk, wat onvergankelijk is liefde , stuur ik jullie toe.

Ik stuur alleen wat ik mezelf toewens of mensen nou akelig zijn of niet en dat is LIEFDE want ik weet dat wat ik de ander toewens ik dat zelf ook ontvang als is het van een ander. Kus

Groet

» Posted By Amber On February 03, 2011 @ 15:42

Hey Piettie, zie je nou nu geef je het toe, Je hebt poging gedaan en je ging op je bek en vandaar je weerstand, frustraties. Je bent niet eerlijk tegen jezelf zo gooi je het op natuurkundige verklaringen met maurice.

Maurice houdt zich waarschijnlijk met wetenschap bezig omdat hij daarin gelooft jij praat met hem mee omdat hij het beter onderbouwt , maar jouw weerstand heeft een andere achtergrond ,als je het was gelukt was alles prima.

Lees 32 nog eens terug, that’s your story! vandaar je afkeer. Wees tenminste eerlijk tegen jezelf.

En Janus, je hebt gelijk omtrent zaken over affirmaties, maar als ik over gevoel heb, heb ik het over mijn buikgevoel weerstand voel ik in mijn buik het verkrampt en zo weet ik dan dat mijn affirmaties niet resoneert met mijn eigenlijke gevoel en geeft weer aan dat dat ik naar een andere affirmatie moet gaan zoeken wat dichter bij mijn gevoel komt.
Als ik straat arm ben kan ik moeilijk affirmeren dat ik rijk ben. Ik kan wel affirmeren ik kan best wel wat meer geld gebruiken voelt beter en daarachter kun je nog invullen wie niet en het is waar toch. Minder weerstand.

» Posted By Amber On February 03, 2011 @ 13:07

Ik geloof in een hogere machten jij in natuurkunde .Jij geloofd in ROC ik geloof in een uitdijeinde universum.

Einstein wist ook dat er een hogere macht is .

Groet

» Posted By Amber On January 31, 2011 @ 15:09

Wat zij noemt is wel mogelijk Maurice. Ze heeft alleen niet alle details prijsgegeven.

Lees eens wat Janus schrijft. Je kan je leven bij elkaar visualiseren en affirmeren je verandert niet een universum,je creert geen universum je kan niet creeeren wat er is!!!!!!!

Je moet eerst weten hoe je het doet en wanneer je het doet en je moet je afvragen is dit voor mij haalbaar. Ik ben het levende bewijs van ik visualiseer mijn leven bij elkaar.

Ik heb als het ware mijn man bv met alles erop en eraan bij elkaar gevisualiseert en geafirmeerd en zet de wet van aantrekking in werking. Of het wetenschappelijk bewezen is of niet het werkt bij mij.

Ik geloof in de natuurwetten en pas ze ook toe,Louise alleen is niet genoeg. Het boek van Louise heeft mij uitgedaagd en ik ben ermee aan de slag gegaan en ik kwam allerlei synchroniteiten tegen en werd steeds nieuwsgieriger.Wat Louise schrijft is haalbaar maar is niet zo even gefikst. Wetenschap laat ik aan anderen over.

En ik wed dat je ermee geexperminteerd hebt anders kun je er geen mening over hebben, maar je bent met een ander perspectief eringestapt en het schoot niet op en dan deugt het niet natuurlijk.

Toen ik voor de televisie zat en zag al de ellende van de wereld was er niet eens ruimte voor me om andere mooie dingen te zien. Media vertelde dat en het is waar en ik verdronk in medelijden.

Ik heb heel wat afgereisd heb veel gezien veel culturen leren kennen. En ik weet dat de mensen het doen met wat ze hebben en dat ze op heel andere manier gelukkig kunnen zijn dan wij westerse mensen.

Wij zijn ontevreden mensen en om ons eigen ontevredenheid te verdoezelen gaan we kijken buiten onszelf naar waar het erger is en dan pas kunnen we tevreden zijn. Ik dus niet ik geloof altijd in een goede afloop en dat niks zomaar gebeurt.

Ik vlucht in iets wat niet kan volgens jou , jij doet het op jouw manier, wetenschappelijk bewezen en een ander doet het op zijn wijze.Respect voor iedereen zal ik zeggen het is goedzo!!!!!!

Groet

» Posted By Amber On January 31, 2011 @ 14:58

Tuurlijk Maurice ben toch psychotisch hoe kan ik nu doemscenario’s lezen, zolang en als , zeer positieve scenario’s.

Geniet van je koffie is je gegund

Groet.

» Posted By Amber On January 31, 2011 @ 12:16

Oh Piettie jij schrijft in ik vorm ongelooflijk je hebt inderdaad iets van opgestoken van een niet verstandige vrouw. Spreken in ik vorm geeft aan dat je bestaat je erken jezelf. Ik hoef geen energie van anderen dat is nou wat ik uit de natuur haal. Zuiver energie van moeder aarde.

En inderdaad ik geniet zolang ik het kan, moeten meerderen doen. Leven met zolang en als is iets voor de toekomst en in de toekomst leven heb je geen ruimte om van in het nu te leven.

Mij kan veel schelen is weer een aanname van jou. Ik hou me niet bezig met ziektes nee ik hou me bezig met vervuiling van moeder aarde, olierampen en zulke zaken dat zijn voor mij feiten dat neem ik mee in mijn werkelijkheid niet wat nog misschien moet komen.

Ik hield jullie een spiegel voor een spiegel waar mensen weigeren in te kijken. Ik gaf alles terug wat ik kreeg van jullie . Ik legde niemand wat op Ik had meer de indruk dat ik me moet bekeren en jullie gelijk geven en ik kan geen gelijk geven als ik het anders zie. Wij zijn allemaal uniek en ik besef dat en ga voor waar ik in geloof . Ik heb jullie mening gerespecteerd en geaccepteerd allang maar gaf ook de mijne en er was niemand die er respect voor toonde.

Maar zoals jullie over Hay schrijven is in mijn ogen geen liefde voor de mensheid. In mijn ogen is dat bijna schijnheilig! Zich druk maken over wereldproblemen. De veroorzakers ervan gaan vrijuit. Er is wel liefde alleen is het voorwaardelijk dat blijkt maar weer.En als het in jullie ogen zo is dat Hay het niet heeft voor mensheid dan maakt het mij niet veel uit ik ik streef steeds naar onvoorwaardelijke liefde.

Fijne week toegewenst

» Posted By Amber On January 31, 2011 @ 12:07

HAY zou nu waarschijnlijk op een charity party zijn weet niet eens dat wij bestaan. Ik zit bij mijn haard met een glaasje wijn en denk naja ik neem zaken van haar mee in mijn leven als ik het nodig heb verder denk ik niet aan Hay

Wat zijn jullie nu aan het doen behalve boos zijn. Er komen zaken aan bod wat mij bijna een schulgevoel zou kunnen geven. Ik ben gelukkig niet zo vatbaar voor. Hoe krachtig voel je je nu Piettie want je hebt veel energie verloren aan mij en niks opgeschoten toch?

Groet

Go with the flow mensen

» Posted By Amber On January 30, 2011 @ 22:52

Knap hoor mensen eigen invulling geven wat zij had moeten doen of niet. Ik ken Jomanda niet en kan ook niet over haar oordelen heb duidelijk gezegd ze is niet mijn ding, of ze een lieverdje is of niet laat ik over aan jullie om erover te oordelen.

En ja mensen, er zijn mensen ze maken een bewuste keuze mijn man komt dat regelmatig tegen. En sommigen zijn helemaal bij nog en ze kiezen voor iets anders en mijn man kan op zijn kop gaan staan ze hebben hun keuze gemaakt en brengt dat heel duidelijk over aan mijn man hij houdt een slecht gevoel van over en pas als hij het een plaats kan geven op zijn manier kan hij dat accepteren en los laten .Het is geen fabeltje het gebeurt.

Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik iemand een snelweg zou zien oplopen heb het nooit meegemaakt en ga niet vooraf scenario’s bedenken. En stel ik doe alles in mijn macht om mijn medemens te beschermen, is dat niet pas egoïstisch ik hou een goed gevoel aan over, maar is dat ook zo bij mijn medemens. Als mijn medemens zijn keuze al vooraf heeft gemaakt om een snelweg op te lopen en hij vind dan dat hij verlost is uit zijn lijden respecteer ik dat ja als ie het uiteindelijk zou doen. Ik kan niet in iemand hoofd kijken en ik kan niet voor een ander voelen.

» Posted By Amber On January 30, 2011 @ 18:10

Dat komt ervan als je klakkeloos iets aanneemt. Een arts raadplegen moet een ieder zelf weten of die dat doet. Ik zeg alleen je komt met een ander gevoel binnen bij een arts. Mensen hebben snel zoiets mijn arts weet het wel hij bevestigt het geeft het een naam en zie je nou ik had toch gelijk.Dokter heeft het bevestigd. Einde verhaal, dat horen mensen graag maar er zijn mensen die ook zeggen ok is bevestigd maar ik help ook mee ik wil mijn regie in handen houden en ga op mijn eigen manier kijken hoe ik een bijdrage kan leveren. Mijn man is medisch specialist en begrijpt mij ook soms, doet zijn ding maar respecteert mijn zienswijze.

Als je ervoor kiest niet naar een arts te gaan is ook je vrije keuze wie ben ik om voor je te beslissen ik respecteer een ieders keuze. Ik laat mensen geloven wat ze ze maar willen.Respect!. Voel me niet geroepen om mensen te overtuigen dat ze bijvoorbeeld naar een arts moeten gaan.Yomanda is vrij gesproken. Nooit bij jou opgekomen dat Silvia een vrije keus had en ze heeft daarvoor gekozen.

Ik zeg steeds je gevoel geeft aan en ik denk dat Silvia haar gevoel heeft gevolgd, en niemand weet wat waarom ze dat heeft gekozen zou het misschien ook zo kunnen zij zoiets had van ok met de doktoren schiet ik ook niet op ik kies voor Jomanda. Het was haar keus en ik respecteer dat. Een moordwijf en leek me echt niet naïef maar ze koos daarvoor.

Jomanda is niet mijn ding maar misschien zou ik in zo n geval ook voor iets anders kiezen als ik behoefte aan had. Wie weet.
Fijne zondag.

» Posted By Amber On January 30, 2011 @ 13:50

Ja nu weet ik wat je probeert uit te leggen, Ik wilde niet zo diep op ingaan want ik wist eigenlijk niet hoe je zoiets verwoord.
Ik ben ervan bewust pas het ook toe in mijn leven je kan erg veel aflezen van mensen, die man is gespecialiseerd natuurlijk, houdt zich ermee bezig en kan ons dat bewijzen ja.

Je onderbewustzijn neemt veel op, reclames passen het toe doktoren passen het toe, farmaceutisch industrie passen het toe en Hay past het toe en daarom moet je jezelf kennen en je gevoel erbij betrekken en weten wanneer het resoneert . Zij zijn ook ervan op de hoogte. Waarom renden velen voor een prik vorig jaar pandan epidemie o jeetje rijen vol bij de artsen. Daags na de afsluitdatum van een prik was op nieuws dat het toch niet zo erg was wat ze dachten.

Vraag van mij wat heb je je ermee laten inspuiten. Ze schiepen gewoon massa hysterie omdat ze weten dat ze een grote opkomst zouden krijgen. Wie heeft er profijt van gehad ?

Mijn broer heeft suikerziekte heeft zich niet laten inspuiten, heeft niet eens griep gehad laat staan Mexicaanse griep en ook niet doodgevallen.

Dit was natuurlijk een onderzoek je staat er volledig voor open. Je stelt je open en ontvankelijk voor. Dat is juist de kunst ervan, weten dat het kan en wil je je grenzen verleggen ga je je dan verdiepen erin dan proberen een ander wending eraan te geven proberen jezelf ervoor af te sluiten van alle invloeden van buiten en alleen oppakken wat je dient. Gebruik je informatie om jezelf te helpen en niet zomaar met de massa mee omdat het een bewezen feit is. Dat maakt het leven spannend

Willen weten wie je bent ga jezelf proberen te analyseren wat van jouw is en wat van een ander , ook wat je aangeleerd heb gekregen van je ouders of van school, maatschappij de zaken wat ik me prettig bij voel en mij helpen hou ik vast wat mij niet beval weg ermee. Ik heb bv geleerd oude mensen aan te spreken met U , al ben ik 47 nou ik vind dat mooi dus doe ik het. Men verwacht ook dat je opstaat in de bus voor een oudere nou heb het vroeger echt niet gedaan als ik moe was stond ik echt niet op hoor! Ik wil hiermee zeggen dat hoe meer je , je met jezelf bezig houdt en je hebt er zin in om het te doen hoe meer je jezelf omvormt en word wie je wilt zijn.

Wat ik ook erg mooi vind is ik weet niet of je het is opgevallen hij raakt iedereen aan hij voelt de spierspanning aan hij doet ontzettend veel om aan de informatie te komen het is niet zomaar verkregen hij weet hoe het moet. Ik heb een spelletje van gemaakt ik zie veel om mij heen sluit me af voor wat mij niet dient wetend dat het is maar laat het los want als ik het toelaat in mijn onderbewustzijn word het mijn drama en heb geen leven meer. Ik heb gekozen voor met mensen te leven en niet om mee te lijden . Ik ben niet gekomen om een kapotte wereld te herstellen ben gekomen om mijn wereld mijn innerlijk zoveel mogelijk in balans te brengen zodat ik ook mijn deel op aarde mag opeisen. Vrije keus !!!!!

Groet.

» Posted By Amber On January 30, 2011 @ 13:13

hallo Tartarus, nee zeker wil ik mensen niet kwetsen bewust of onbewust, maar ik ga niet mijn waarheid niet verdoezelen bang om een ander te kwetsen. Ik geef mij mening, anders hoefde ik niet te reageren. Wat verwachten mensen dan dat ik dan zeg, ja ik ben eens met jullie, als ik dat zou doen zou ik mezelf verloochenen.

Je gemoedtoestand bepaalt of er iets kwetsend is of niet. ik ben ook bereid om te leren maar ik neem niet zomaar iets anders aan van een ander. Als ik aan mezelf twijfel laat ik mijn gevoel spreken ik gebruik die als mijn besturingsysteem en pas als het met mijn gevoel resoneert ben ik bereid om het aan te nemen. Wetenschappelijk bewezen of niet.

En er is niets mis als iemand aan zichzelf twijfelt , maar is beter als je jezelf goed kent juist als je jezelf kent kun je jezelf bijna niet verliezen. jezelf kennen is een relatie hebben met jezelf .

Ik zal maandag wel opstaan ik wil wel kijken misschien begrijp ik dan inderdaad waar je naartoe wilt.

Groet

» Posted By Amber On January 29, 2011 @ 20:58

Ach ja het leven draait niet om gelijk te hebben of krijgen draait meestal om respect voor elkaars opvattingen.

» Posted By Amber On January 28, 2011 @ 14:00

Piettie als je eens wist wat voor genot het is om bij jezelf te blijven: , spreken in ik en mij vorm. Ten eerste ik ben dan bewust dat ik er ben en ten tweede ik heb dan geen ruimte voor om anderen te bekritiseren te beroddelen of wat dan ook. Ik kan iemand anders verhaal niet vertellen want ik beleef niet hetzelfde en voel niet hetzelfde. Daarom vind ik dat mensen ook niet het recht hebben om te zeggen: ik weet wat je doormaakt en mijn antwoord daarop blijft hetzelfde. , Dat weet je niet! Men kan met wetenschappelijk bewijzen komen en God weet wat allemaal ik weet wie ik ben en geen enkele wetenschapper weet dat beter dan ik en dat geldt voor mij.

Maurice fijn dat je me aanspreekt met dinges , ik doe niemand kwaad zoals ik al zei ik heb gewoon een positieve uitstraling en dat werkt door bij de mensen. Ik heb veel mensen onbewust ermee geholpen veel mensen weten niet wie ze zijn en willen altijd een ander overtreffen en zien mij als voorbeeld hoe ik straal en leef en willen me nadoen hun reden of achterliggende gedachte en hoe ze het doen boeit mij erg weinig. Als het maar voor hun werkt.

Tatarus het is hoe je het bekijkt mensen kunnen je niks opleggen als je het niet toelaat , ook geen schuldvraag ik zie het anders ik zie Hay meer als iemand dat je ergens van bewust van wil maken, goed of niet goed dat bepaal jezelf . Iedereen heeft een vrije wil je bent vrij om een schuldvraag van te maken of een bewustzijnverruiming.
No offense taken, none given
Groet

» Posted By Amber On January 28, 2011 @ 11:00

Amber is echt niet gek, Ik weet hoe om te gaan met mijn onderbewustzijn.
Ik hou me ook echt niet voor gek ik breng mezelf in alfa niveau, gewoon relax beheers mijn adem en ik breng mezelf naar periodes wat heel fijn en erg prettig was of is en alleen in die staat kan ik affirmeren.

Ik affirmeer en creëer alleen als ik me goed voel want je gevoel komt er ook bij kijken mijn gevoel is mijn besturingsysteem voel ik me niet zo prettig ga ik zaken doen waar ik mijn vibratie kan verhogen natuur in bv en dan ga ik aan de gang.

Dit moet je oefenenen en ik kom echt niet pas kijken heb ook meer dan 20 jaar ervaring wat ik toepas in mijn leven en het lukt mij.
Mij gaat het goed en ik geloof , diep geloof dat ik niet ben gekomen om te lijden en ziek zijn en ik geloof niet in schuld als mensen dat zo zien moeten ze zelf weten ik weet gewoon dat ik met mijn denken van toen en maar steeds met aannames en goede raad van anderen ik niks ben opgeschoten zelf ziek werd ja.

Totdat ik voor mezelf koos mijn eigen intuïtie en mijn gevoel volgen toen kwam een ommekeer en dat heb ik te danken aan Louise aan Neale donald Walsch en Esther en Jerry Hicks ik WEET HOE IK GEZOND EN GOED IN MIJN VEL KAN ZITTEN.

Ik pas andere kennis toe van mijn moeder is niet alleen boeken mijn moeder is een indiaan en sjamaan mijn moeder haalde haar wijsheid en kracht uit de natuurwetten nu weet ik dat het de wet van aantrekking is wat mijn moeder in haar leven toepaste mijn moeder heeft mij veel moois meegegeven en door het lezen van verschillende boeken heb ik alleen maar bevestigingen gekregen zaken wat ik al wist . Je kan niks creeeren wat je niet in verlichting mee bent kun je op je kop gaan staan. Als ik me constant met ziektes bezighoud wat wil ik dan nog aantrekken meer ziektes en zieke mensen om me heen., Ik kies voor de goede dingen des levens en trek er steeds meer van.

En laten we eerlijk zijn moeten we niet allemaal doodgaan en is het niet de natuur die zijn werk doet dan. fair of niet ooit worden we allemaal terug geroepen naar huis maar als ik ga ga ik dan met een smile net als mijn moeder want ik heb alles eruit gehaald wat er uit te halen is ik heb geleefd.

reageer alleen omdat Janus eindelijk iemand die de dingen anders zie gereageerd heeft.
dank je wel Janus fijn dat je moeite hebt genomen om alles zo neer te zetten.

Vind mij maar gek en geloof een ieder wat ie maar wilt maar mij gaat het goed. En een ieder is verantwoordelijk voor zichzelf!!!!!!!!!
Groet

» Posted By Amber On January 27, 2011 @ 10:42

Mensen zien hoe ik straal, en komen gewoon naar me toe en geef hun hetzelfde mee wat ik jullie meegeef ik zit goed in mijn vel en al de rest ,wat zij ermee doen moeten ze zelf weten.

Mijn cliënten doen het nog beter dan ik leer veel van ze zover gaan ze nog niet eens met hun denken. Ze hebben topdagen en mindere dagen en is altijd leuk om mensen rondom je te hebben die je een beetje energie boost gevenals je die nodig hebt waarschijnlijk zullen ze diep depri van jullie woorden hahaha
Ik blijf tenminste bij mijn eigen, wijs naar niemand anders en leg mijn frustraties niet neer bij een ander alleen omdat het niet gelukt is bij jullie om een ander denken te bereiken

Was leuk navigeren hier maar denk toch dat ik liever bij mijn cliënten rondhang en mijn vrienden ze zijn tenminste hoopvol, hoe ze het bereiken boeit weinig maar ze zijn gewoon een stuk positiever dan jullie.

Bye Bye

» Posted By Amber On January 26, 2011 @ 13:19

Ach dan zie je maar ik kan het amper schrijven, want ik hou me er niet mee bezig ziektes ih! en ik zeg altijd kom wat komt maar ik hou zoveel van mezelf dat ik er goed ervoor zorgt! omringt mij met positief ingestelde mensen. Ik heb er veel van opgestoken en daar gaat het me om leer iedere dag en leef gezond. En ik heb heel wat gelezen, en wat met mij resoneert pik ik op andere besteed ik geen aandacht aan.

Wel vreemd dat jullie ze ook allemaal kennen ergens is toch een behoefte aan zo te zien.

Ik ben in harmonie met mijn lichaam en mocht het gebeuren dat ie niet meer wilt ondanks mijn inspanningen dan moest het zo zijn .

Ik ben dankbaar dat ik nu gezond ben en geen medicijnen hoef te nemen. Nu voel ik me goed en alleen het moment van nu is belangrijk voor mij . Wat morgen komt is voor morgen.

Fijne dag toegewenst.

» Posted By Amber On January 26, 2011 @ 10:20

Nou mijn excuses, om te denken dat je een man bent. Ik heb geen macht helemaal niet.
Ik gebruik mijn innerlijke kracht ik haal mijn inspiraties uit de natuur als ik me niet lekker voel in mijn vel ga ik de natuur in. Kwaaltjes ja heeft mijn moeder ook gehad verkoudheid griep zulke zaken. Maar mijn moeder is gewoon ingeslapen ouderdom 90 jaar nou me dunkt! En als ik verkouden ben ga ik echt niet zoeken naar oplossingen, gebruik ik lekker om mijn lichaam te laten rusten.

En Piettie niet voor het een of ander maar ik ken ook veel mensen die niet eens op hun voeding letten , eten veel rotzooi en menen dan als ze ziek worden dat het gewoon erbij hoort. Ik ken bv iemand met de ziekte van Crown eet gewoon uien prei terwijl die weet dat ze dat niet mag hebben en dan hartstikke krampen krijgen en frikadellen en rotzooi en veel vet hoeveel eigenliefde heb je dan . Wie zoekt pijnen zelf op vertel me dat eens. En zal ik jou nu wat zeggen ziek zijn kan bij het leven horen maar ik zie het dan dat mijn lichaam me aangeeft dat ik met zaken bezig ben om mezelf ziek te maken. In een relatie zitten wat akelig is of werk doen wat me echt niet ligt ik zoek het dan in die richting dat zijn de ziekteverwekkers!

Ik eet bijvoorbeeld alleen wit vlees eet zoveel mogelijk groente uit onze tuin/kas ik ontgiftig mijn lichaam met aloe vera en neem voldoende rust dat doe ik nou uit eigenliefde maar veel mensen weten niet wat eigenliefde is. Ze hebben wel opmerkingen over mijn uiterlijk en mijn manier van gezond leven is dat wel terecht dan? Is uitvoerig beschreven in Louise boek Gebruik je innerlijke Kracht. En niet alleen het leven is de moeite waard ik ook hoor en jij ook maar het is in wat voor staat je bent natuurlijk.

Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 22:58

Vertel me eens ben jij een deskundige misschien . Deskundigen denken anders niet aan euros alleen. en menen dat ze altijd verrekt altijd gelijk hebben. Denk je nou werkelijk dat die gasten je positiviteit meegeven dacht toch van niet zij denken hou je lekker ziek farmaseutisch bedrijf rijker maken en zij lekker hun baan behouden hoe zou het zijn als iedereen gezond was en genezen.

Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 21:54

Ik denk dat een ‘realist’ tegen hem zou zeggen nou wat erg nou vind erg zielig voor je.Ja joh ik weet wat ziek zijn is .
Tja 15 jaar ja joh maakt het beste van. En weet je wat hij dan deed hem kennende diende een klacht in want dat is niet wat hij van mij verwachtte

Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 21:38

Maurice wat erg ik zie nergens staan dat hij genezen is waar vind je dat terug .

Ik heb met mijn positieve zienswijze een bijdrage geleverd dat hij weer in zijn eigen kracht ging geloven en vol goede moed en vertrouwen zijn operatie kan ondergaan

Foei toch maurice alweer een oordeel jij vind toch erg veel he !!!!!!!!
Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 21:19

Ik zal wat moois vertellen.
Ik heb een cliënt zwaar gehandicapt spastisch in een rolstoel spreekt slecht,Zijn arts nam hem niet serieus als hij zei dat ie ziek was zelfs zijn blaasontsteking werd niet serieus genomen wat resulteerde in nierbekkenontsteking hij was alleen maar misselijk en namen ze hem nog niet serieus zocht alleen maar aandacht zeiden ze. Ik was getuige van toen ik zijn catheterzak leegmaakte op een ochtend en in plaats van urine kwam een melkachtige substantie uit ik zijn huisarts direct ingeschakeld dan haastig naar ziekenhuis bleek binnen 2 weken zijn nieren verschrompeld te zijn gevolg nierdyalise 3 keer per week.

Dan maar niertransplantatie kreeg een nier van zijn moeder. Van te voren zag hij het echt niet zitten was erg bang en dat vond ik vreemd want hij is de meest optimische knul wat ik ooit in mijn leven heb gezien. Hij werkt, heeft een positieve instelling gewoon hij is mijn ding. Ondanks zijn zware handicapt zit hij in allerlei besturen en noem maar op. Voor zijn operatie heeft hij getekend dat als er iets mis zou gaan en hij zou zijn stem moeten missen dat ze operatie moesten stoppen. dat was zijn ergste zorg. En het ging mis dat wat hij zo bang voor was dreigde te gebeuren. Het was bijna gelukt.
\
Verder konden ze niks voor hem doen dus een ieder kon zich voorstellen hoe telleurgesteld hij was 15 jaar kon nog blijven leven met dialyse. Toen hij mij dat zei mijn enigste vraag aan hem was hoe oud wil je worden (hij is nu 28) hij antwoordde 80 en ik zei ok je word 80 geloof dat maar, vreemd om zoiets te zeggen maar ik zei het want wat voelt beter voor hem 80 jaar willen worden of 15 jaar nog te leven volgens de artsen. Want een operatie zat er niet meer in.

Hij pakte zijn leven weer op en geloofde in een wonder al is het mss in andermans ogen niet realistisch hij geloofde samen met mij dat er een nieuwe operatie zou komen . In december kreeg hij bericht ze hebben iets erop gevonden dat hij alsnog een niertransplantatie mag ondergaan in maart. Hoera !!!!!!!! En hoe zou dat nou komen hij heeft zijn handicapt geaccepteerd en is gelukkig maar zijn nieren missen had hij niet geaccepteerd en ging zichzelf analyseren en helen, helen van pijn wat hij toeliet dat anderen hem aandeden en hij vond er vrede mee en liet los. En nu in maart kan hij zijn nieuwe nier met een ander gevoel accepteren en wij zijn met zijn allen overtuigd dat het dit keer gaat lukken. En mijn Ih Ah heeft ook een bijdrage aan geleverd dat zegt ie me steeds zonder mij zou hij nog in zijn drama zitten zijn zijn woorden overigens.
Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 21:01

Ik ben de enigste Dame en daarbij ik verdedig haar niet ik laat zien dat er ook mensen zijn met goede ervaringen. En Hay is natuurlijk een succesvolle vrouw mss heren een beetje jaloers. Ben ik je nou aan het pesten Maurice.

Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 19:55

Bent U nou zo kortzichtig schrijf het nog eens Ik heb er baat bij gehad ik veroordeel niemand .Ik lees veel en Neale Donald Walsch heeft me van mijn kortzichtige zienswijze afgeholpen en Jerry en Esther Hicks hebben mij geholpen om met de flow mee te gaan dus een was een soep bij elkaar.

Mij heeft het niet geschaad heb er alleen baat bij gehad. Ik vind het naar dat mensen ziek zijn en U hoort mij ook niet zeggen dat ze het zelf schuld zijn ik verwijt me mezelf ook nooit iets als ik ziek ben ik keer in mijzelf en kijk gewoon wat de oorzaak van mijn ziek zijn kan zijn en dan raadpleeg ik mijn arts uiteraard. Maar als ik naartoe ga kan ik ook met een rustig gevoel bij hem binnenkomen en gelukkig heb ik een arts die naar me luistert en openstaat voor mijn denkbeelden,

Piettie je wilt niet weten ik werk met zwaar lichamelijk gehandicapte mensen, En die mensen zijn een verrijking voor me maar ik ook anders voor hun. Ik ga nooit mee met hun drama van ziek zijn dat weten ze van mij maar ik kan hun flink oppeppen met mijn dosis ih ah en daar gaat het me om je goed voelen en in een staat van je goed voelen verzet je bergen. Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 19:28

En Meneer heeft het steeds over andere mensen andere mensen die ervoor willen betalen en verstrikt in zijn geraakt waren er zelf bij toch!

Ik blijf bij mezelf en waarom geef je niet gewoon toe je bent er ook in gestonken en het heeft jou niet het beoogde resultaat geleverd en je keer je ervan af. Prima heb je goed gedaan maar wees gewoon eerlijk en leg het niet neer bij goeroes en kornuiten. Ze zijn in ieder geval slimmer dan!!!!!

Groet

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 18:17

Ik snap jullie reactie eigenlijk niet ik heb gezegd wat ik ervan denk, als iets jullie niet bevallen haar stellingen bijvoorbeeld, laat het dan los mij bevalt het prima. Waarom proberen mensen in negativiteit meetrekken.

Ik zou niet weten wat een gevoel van kut is , ik voel me mss onbehaaglijk soms als ieder mens, maar kut dan weet ik al met wie ik te doen heb.

En Piettie ik heet bye the way Amber en gezond egoisme is ook niks mis mee. En jij zit in een ziektebewustzijn want Hay heeft ook andere boeken daar hoor ik niks over en maar ziek en ziek en ziek en ingeval je ziek wordt enz! ga zo door Piettie je bent goed bezig.

Wens beide heren nog een fijne avond,

» Posted By Amber On January 25, 2011 @ 17:51

«« Back To Stats Page