Statistiek

Comments Posted By Thian

Displaying 661 To 690 Of 833 Comments

Wennen

@41 janus

Die hulpverlening, ik zie het anders, niet een negatieve houding, nee ze wil alles oppakken wat ik aan geef, maar een poging om mijn situatie en mij te erkennen, ja wat zeg je eigenlijk als hulpverlener dan he?

Ik begin er meer en meer van overtuigd te raken dat je hulpverlening zelf moet sturen naar wat je er zelf uit wilt halen, geen negatieve houding maar het ook niet weten, het samen niet weten.
Mischien als je zelf gericht kunt aangeven wat je wilt leren dat je er alles kunt uithalen wat je maar wilt, zie het als een opleiding een doe het zelf school je mag leren wat je wilt maar als je aan kan geven wat je wilt leren.

Mischien moeten we ook hulpverleners leren hoe om te gaan met het feit dat er beperkingen en ziekten bestaan en dat dat niet de minderheid is, maar een veel voorkomend iets in de samenleving, zoals ik al zei niet gericht op gezond te worden maar op een weg vinden met beperkingen en ziekten.

En geluk is wat je zelf geluk vindt, hoe hoog leg je de lat?

@ 43 Henk:
speelt een beperking/ziekte een rol bij wat iemand schrijft, schildert etc.
wat mij betreft JA, het heeft me mede gevormd tot wie ik ben, hoe ik denk,(net als mijn genen en hystorie) ik denk dat ik juist daardoor dat schilderij, tot dat inzicht kom en wil dat als meer waarde neerzetten, zonder dat was dat er immers ook niet geweest, ja dan was er weer wat anders ook waardevol,
anders, in mijn ogen waarschijnlijk beperkter in mijn creatieve uitingen.

dus neen geen medelijden maar bewondering,
ondanks de drempels ergens komen,
ik zie het om me heen,
en dat is wat ik wil,
wat ik andere mensen zou gunnen.

liefs thian

» Posted By Thian On February 27, 2010 @ 12:52

Wijk onbehoorlijk van de standaars af,
daar heb ik op zich geen probleem mee,
wel van de klachten en problemen die het oplevert,

en van het feit dat het benadrukt wordt.

Zonder klachten is niet haalbaar,
intergratie van mezelf waarschijnlijk moeilijk,
weet ook niet of ik dat wel wil.

weet wel dat het door hetgeen ze met me willen bereiken,
doet voelen als oh ik doe het weer fout.

Ik denk dat acceptatie en bekendheid van dat hoeveel mensen
er op een of andere manier een beperking hebben,
dat dat geaccepteerder wordt, en niet iedereen beter hoeft te worden,
dat is denk ik belangrijk.

Ja en ik ben het eens met dat een beperking intressant kan zijn, maar toch ook wle nadelen heeft.

» Posted By Thian On February 27, 2010 @ 00:05

Oke Maurice,

je hebt gelijk, hooguit 1% kan normaal zijn, en daar wil ik ook niet bij horen.

Maar ik dacht niet dat ik een uitzondering was, dat ik zoveel afweek van wat als standaard werd gezien.

Wat ik bedoel is dat ik plotseling wel als erg abnormaal met alle vooroordelen en bijkomende dingen werd geplaatst,
door een papiertje.

En dat er voor mensen met een beperking vanalles ingevuld wordt,
zo moet je je gedragen, zo voel je je, je bent geen persoon maar een beperking of ziekte lijkt het af en toe.

En het gekke is dat we er aan mee doen zelf en ons zelf soms zo benoemen.

Beperkingen en ziekten zijn zoals karin schrijft geen uitzondering, we zijn boven al mens.

En ik bepaal zelf wel hoe en of ik er well of niet door, mee, ondanks dat gelukkig kan zijn

En dat

» Posted By Thian On February 26, 2010 @ 22:33

Heb een heel gesprek gehad, met een hulpverlener, psychische beperking,
dat het voor mij normaal is omdat ik niet anders weet, dat ik niet beter weet dan dat het leven zwaar is en tot voor kort dacht dat iedereen het ook zou hebben net als ik, je kunt immers niet in een ander zijn hoofd kijken.

Heb er zoveel moeite mee dat Ik plotseling als niet normaal wordt gezien, bij een groep wordt geschaard, wil niet in hokjes gedeelt worden,
ze begreep heel erg veel, prettig gesprek.

Maar aan het eind zei ze, heel goed bedoelt, dat ze hoopt dat het leven voor mij in de toekomst iets prettiger zou worden, echt gelukkig zou er voor mij, met wat ik heb meegemaakt en mijn beperking niet in zitten.

dat was een bittere pil, want wie zegt dat ik niet af en toe gelukkig ben en dat ook ben geweest, op mijn manier wel te verstaan!

» Posted By Thian On February 26, 2010 @ 21:47

Steun Jennifer Hopelezz!

Ik heb het idee dat balkenende behoorlijk aan zijn plavond zit, en maar gelukkig ook, wie weet wat hij verder nog voor ellende verooorzaakt,
met zijn gedraai.
Nederland gaat er onder dit kabinet niet bepaald op vooruit in mijn ogen,
en als hij dan wat zegt: bv iedereen oproep voor zijn deur de sneeuw weg te ruimen, verwacht ik wel dat hij het goede voorbeeld geeft, hem dta zelf scheeuw scheppend zien oproepen, maar het is gebakken lucht.

Amsterdam kan wel weer wat bruisends gebruiken, en wat minder discriminatie, en de rest van nederland ook. Ben voor J,Ho,
mooie tekst Karin

liefs Thian

» Posted By Thian On February 16, 2010 @ 11:03

Potje poepen

Ik heb zeker 2 keer maar denk 3 keer zo,n onderzoek gehad,
met een ontstoken darm is het verre van prettig,

en het uitgebreidere onder zoek met een roesje dat ze daarvoor niet hadden kunnen doen gaf me vreselijk veel, pijn, bij het zeggen daarvan, werd me glashard gezegd dat kun je niet voelen je hebt een roesje gehad, er werd totaal geen rekening mee gehouden.

gevolg nooit meer, ook niet als ik wel de erfelijke vorm van darmkanker blijk te hebben, ik laat me testen (bloedtest) om geen onnodig pijn te lijden en om serieus te worden genomen als ik klachten mocht krijgen.

» Posted By Thian On May 05, 2010 @ 23:42

Pas op uw voordeur

heb een reactie geschreven bij de pvda, waarom ik me gediscrimineert voel en dat het voor mij traumatisch zal zijn, en dat ik verwacht dat de pvda voor de zwakkere in de samenleving zou op komen maar dat daar in ben teleursgesteld

heb hier op terecht gekomen, is een invulformulier en een blok waar je in kan schrijven nou dat heb ik goed gebruikt.

weet niet of het goed terecht komt zo maar ik heb het in ieder geval geprobeert, (en ook meteen die naaktscan die de rotterdamse politie mobiel heeft gevraagd om op straat in te zetten.

http://www.pvda.nl/contact

Ik zou zeggen als er nog meer mensen hun verhaal daar willen doen graag, wordt het ieder geval ergens gehoord.

liefs Thian

» Posted By Thian On February 11, 2010 @ 14:40

Volgens mij is de reden dat zwervers opgepakt worden,
hierbij mij in de stad, het eventuele bedelen,
wat vooral door bedelende verslaafden nogal hardnekkig aangepakt wordt,
en het straatbeeld, schandalig genoeg,
zelf de kramen moeten op een of andere manier weg,
zwervers passen niet in deze maatschappij,
maar zijn er al eeuwen lang,
ik vindt wel dat er goede opvang mogelijkheden moeten zijn,
vooral met de kou en met ziekte etc. ,
mogelijkheden om degene te helpen die liever
niet zwerven, dwang heeft in mijn ogen weinig zin,
en degene die ervoor kiezen,
tja het is een manier van leven,
spreek me ergens ook wel aan,
maar dan waar het wat warmer is.

» Posted By Thian On January 27, 2010 @ 20:12

Jammer Janus weet nou nog niet of degene lettelijk de kast in moet, dan kan ik er rekening mee houden in met de inrichting van mijn huis, zie hele blijspellen voor me.

Die mensen van die ziekte controle dienst, overgens werd dat op een gegeven moment gedaan door afgekeurde collega,s, maar die kwamen over dag.

Er staat niets bij van wanneer, zou me hierbij best kunnen voorstellen dat ze ook ,savonds en ,snachts gaan controleren, tenminste als ik me in hun verplaats.

» Posted By Thian On January 19, 2010 @ 13:49

Thomas, ach soms is het handig de deur open te doen, zoals laatst toen de postbode een pakje kwam brengen, en bay de way, ze moeten kloppen mijn deurbel doet het al jaren niet omdat ik zoveel moeite heb met mensen aan de deur, maar begin het tegen wil en dank te overwinnen.

En Janus, natuurlijk ging ik uit van het hele tapijt, nouja, zeil, en ook onder de banken etc, zouden stofzuigen je weet immers nooit wat ze er kunnen aantreffen, (kattespeeltjes ws) als je iets doet dan grondig.

Heb 1 keer samen met iemand een demonstratie gehad van een tapijtreiniger, bij mij thuis, was diep teleurgesteld dat ie niet het hele tapijt deed, uiteindelijk heeft hij toch wel half de kamer gedaan:)

Nee blijf het een vorm van dicriminatie, en schenden van privacy vinden,
kan nog een heleboel van die stel als verzinnen maar doe het maar even niet.
Nou ja een dan, stel als; hypothetisch; het niet een pop is maar een gewoon mens waar je mee in bed ligt, die niet bij je woont, kan zelfs betaald zijn, alhoewel van een uitkering????? hoe verklaar je dat stop je degene in een kast, heb je de tijd kleding aan te trekken etc.

Komt door jou hoor janus!

» Posted By Thian On January 19, 2010 @ 11:52

Bij ziekte is het in mijn ogen toch iets tijdelijks,

vond ik ook moeilijk, want als je doodziek, alleen wonend door de bel heen sliep, dan had je een nogal ongename brief liggen, en moest je maar weten te vertellen dat je echt thuis was, maar was echt ziek en kon dat bewijzen.

Dit is anders, dit is dagelijks, en een vorm van discriminatie omdat het om een bepaalde bevokingsgroep gaat, waarbij er van uit wordt gegaan dat, je iets misdoet, dat je schuldig bent, ipv van zoals ik dacht dat je in ons land onschuldig bent tenzij het tegendeel bewezen is.

» Posted By Thian On January 18, 2010 @ 22:45

Denk dat ik als er iemand langs komt en ik kan er nier onder uit, ze dwing overal te kijken en het hele huis doorsleep, zelf de berging beneden,
mogen zer meteen voor me stofzuigen en het douchputje schoon maken, valt er nog meer te verzinnen, het afval mogen ze ook mee nemen opgeruimd staat netjes.

» Posted By Thian On January 18, 2010 @ 19:00

Heb pas gelden de katten onder de douche gehad,
dat kan leuk worden,
vindt ik wel lachen eigenlijk

» Posted By Thian On January 18, 2010 @ 18:56

Ik zou toch denken dat zolang je allebei je eigen huur, en je eigen vaste lasten betaald, het niet gezien kan worden als samen wonen, en dat is iets wat je kan aan tonen

Ik woon echt alleen maar heb ook twee tandenborstels staan, weet ook niet waarom, en er kunnen van bezoek haren op de grond liggen.
Je toch mag mensen te logeren hebben?

Maar ja de regels veranderen, worden naar believen aangepast en ingevuld naar mijn idee, het hangt er mischien vanaf wie je treft.

Kan me voorstellen dat je ze de deur wilt weigeren, zou ik ook willen,
maar weet niet of het me lukt, of dat ze me overdonderen, of dat ik op de grond zou gaan zitten zonder een kik te geven en hopen dat ze weg gaan.

» Posted By Thian On January 17, 2010 @ 14:11

wat als je helmaal niet samen woont een terchte uitkering voor een enkel persoon hebt waar je al niet erg mee toe komt om te sparen,

En erg veel moeite hebt om mensen in je huis te laten na wat akelige ervaringen en ze vinden dat je niet mee werkt,

het gaat nl niet alleen om mensen die doen of ze samen wonen, er zijn ook mensen die naast een uitkering blijken te werken en dat niet opgeven, ze denken daar achter te komen door te kijken naar kostbare aparatuur en materialen in huis.

Heb een keer de een onverwerwachtse en nare controle gehad, die inderdaad streng en onpersoonlijk praatte,
omdat iemand kwaad wilde en een anonieme tip had gegeven dat ik samenwoonde met iemand die werkte,

ze hebben rond gekeken, had een hoek van de kamer afgeschermd staan, ze durfden er niet te kijken, waren bang voor slangen, had gewoon jongen katjes en wilde de gordijnen heel houden.
Er was niets te vinden en niets te halen, vriendelijk en met excuus zijn ze weer vertrokken, ik heb nog uren zitten trillen alle toestanden.

» Posted By Thian On January 17, 2010 @ 13:33

sorry bedoel Juzo

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 20:16

En jozo,

hee, deze aanstaande klaploper,
heeft wel 22 jaar gewerkt en mee betaald hoor,
dus aan als jij,

ik hoop het voor jou van niet,
een ongeluk krijgt, ontslagen wordt door reorganisatie, of instort,

heb ik ook aan mee betaald,

en zou dolgraag willen dat ik nog mocht,
maar ben op non-actief gezet omdat ik niet wilde stoppen met werken en wordt tegen mijn zin afgekeurd en de kans dat ik ergens aan de slag mag en kom wordt steeds kleiner, terwijl ik moet afwachten

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 20:15

Wat als je niet thuis ben, net even naar de dokter,
boodschappen halen????

zou dat ook gelden voor niet binnen laten,
mijn deur bel doet het eigenlijk niet eens,

zou je dan briefjes uit voor zorg moeten gaan op hangen,
niet thuis ben even….. enk rond zo laat weer thuis te zijn,
probeert u het dan nog eens..
leuk voor inbrekers

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 20:10

Heb voor dat het niet mocht mensen van de sociale dienst over de vloer gehad, en daar waren engers bij.

Heb me er toen uit geknokt zelf,
kom binnenkort weer in terecht,

Het enige dat je nog heb is een klein beetje privacy thuis,
bijna niets want ze willen alles van je weten,
mijn hele hebben en houden is al doorgelicht.

Moet er niet aan denken,
en ambtenaren? iedere ambetenaar?,
mag je nog vragen naar een bewijs dat ie dat is
of is dat ook niet meer nodig.

En wat gaat dat kosten uren, reistijd,
die ambtenaren krijgen een auto
of een behoorlijke reiskosten vergoeding,
die mensen die, niet verdachte mensen gaan controleren,
het gaat geen verder geld op leveren,
dus dan kost dat toch alleen maar,
of ben ik gek?

hoezo meer draagvlak dan?

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 14:42

Mallemolen

wat erg dokkie dat je jou nathalie moet missen
ik weet nl niet in welke zin maar het lijkt er op dat ze niet meer leeft

gelukkig weet ik dat deze nathalie wel leeft en
nu eidelijk heel fijn en goed vervoer en een goede behandeling heeft
en heel hard aan het knokken is voor een goed leven op te bouwen

heel veel heeft ze overwonnen met goede hulpverlening
ze is niet destructief meer en geeft het leven weer zin

liefs thian

» Posted By thian On January 28, 2013 @ 21:49

Ik heb het beken, vindt het een mooi principe maar kan nergens terug vinden of het ook om psychiatrisch zieke clienten gaat,

mis ook een aantal dingen, de psychiatrisch thuiszorg voldeed niet,
via een maatschappelijkwerker kreeg ik nog niet zo heel lang geleden, het heeft veel, erg veel tijd gekost, woonbegeleiding.

Woonbegeleiding kan wel mee naar arts, tandarts, uwv, bedrijfsarts etc.,
woonzorg is contact persoon voor kasbeheer waar fynancien zijn onder gebracht, woonbegeleiding komt thuis, gaan in gesprek, helpt opruimen, uitzoeken, bellen naar instanties, heeft alle gegevens zelf of je gereanimeerd wil worden, in geval van nood, of ernstige vervuiling, achteruit gang, schakelen ze de behandelaar in,
Er is er veel overleg nodig, want sommige dingen moet het maatschappelijk werk doen, sommige dingen de behandelaar en nou ja nog veel meer

Geen kwaad over de woonbegeleiding hoor de weg was lang, en ik moet nog erg wennen, zij ook, er gaat regelmatig iets mis, maar de mensen zijn aardig, en het principe is mooi, als er wat minder regeltjes en papierwerk voor hun zouden zijn en wat minder gesprekken van te voren, met niet telkens iemand anders met de zelfde vragen.
(Dat heb ik nl heb aangegeven)
Ben nog aan het zoeken op welke manier het het beste zou kunnen werken.

» Posted By Thian On January 18, 2010 @ 23:14

Oh nee ben absoluut niet voor afschaffen,

maar zeker ook niet voor de doofpot,
wat nu regelmatig gebeurt,

ik ben voor openheid,
kijken wat er fout gaat, en ervan leren,

en wat de overheid betreft,
het zou een stuk beter lopen in de ggz
als er mensen van de praktijk betrokken worden bij de regels die ingesteld worden en de zorg onhanteerbaar maken
door papierwerk, potjes etc.

Het kan beter, en de last voor degene die het moeten uitvoeren
zou er door worden verlaagd, het zou goedkoper kunnen,
meer daadwerkelijke tijd voor de patienten,
minder goed bedoelde onzin en adequater,
de patienten zouden beter en sneller geholpen kunnen worden
waardoor er toch een stuk leed voorkomen wordt,
want ook in de ggz kun je getraumitiseerd worden.

Ik wil nog eens zeggen dat er heel veel goed gekwaliviseerde mensen werken, die aan handen en voeten gebonden worden door regels, en door fynancien, dat deze mensen hun best door om door de mazen van de regels en wetten heen proberen mensen te helpen.

Want door alle regels heen, zijn er veel gaten in de ggz gekomen,
steeds minder valt onder de awbz, steeds minder geld,
en veel mensen binnen die ggz hebben problemen die gerelateert zijn aan hun ziekte beeld, zoals ook bij natalie te lezen valt, vandaar die hulpverleners

het niet goed kunnen zorgen voor zichzelf, het huishouden,
vele mensen komen in fynancielen problemen, dat hoorde eerder bij de ggz standaard, er werd gekeken wat nodig is en dat werd geregelt om verdere problemen te voorkomen.

Nu kan dat niet zomaar, er moet een aanvraag ingedient worden, bij het ciz, je kan zomaar worden gebeld en krijgt een strenge controle, telefonisch, of je het echt niet kan, hoeveel mensen, ik ook, zeggen dan ja mevrouw nee mevrouw, en hoe moeilijk is het niet om te zeggen ik kan het echt niet en kom zelf in de problemen. En de ellende is dat iemand die het totaal niet nodig heeft maar aardig gebekt is, gewoon tege de telefoniste heeft gezegd anders pleeg ik zelfmoord en alle zorg kreeg die hij helemaal niet nodig heeft, hij heeft het me zelf vertelt en laten zien, hij kreeg zelf vervoer toegewezen terwijl hij geen enkele moeite en redenen heeft om vervoer te krijgen.

Voor de huishoudelijke thuiszorg, ja ik ook, heb ik een strenge mevrouw van de gemeente over de vloer gehad, maar dat bleek later goed te hebben uit gepakt, hoe vaak lapt u de ramen, euh vol schaamte, nooit mw., hoe lang woont u hier, 10 jaar mevrouw, hoe vaak strijkt u, euh dat doe ik niet mw. etc een uur lang door, gemartelt, dagen van slag, maar het had resultaat.

» Posted By Thian On January 18, 2010 @ 18:42

Het is bij therapie de bedoeling toch een vertrouwensband op te bouwen,
als er zoveel mis gaat en zoveel onduidelijkheid is, dat zal het vertrouwen wel heel erg beschadigen als het er al was.

En Henk het is voor gezonde mensen al heel erg moeilijk om hulp te accepteren, als door mishandeling etc het al erg moeilijk is om iemand toe te laten, hoe moeilijk moet het dan zijn voor iemand die beschadigd is, een psychisch ziekte beeld heeft.

Hoe moeilijk moet het dan zijn om hulp, zeker zulke krakkemikkige hulp te aan vaarden, en hoe groot zal de strijd dan in haar zelf zijn.
Hoe machteloos ben je als wat instellingen moeten regelen, niet gereglt wordt, ik merk zelf dat je letterlijk dingen niet mag of kunt regelen. En hoe moeilijk is het om afhankelijk te zijn van anderen terwijl je geen vertrouwen hebt.

Volgens mij is er ook nog eens acceptatie procces van het feit dat je ziek bent, hulp nodig hebt etc. vul maar in, en kun je van de hulp verlening verwachten dat ze hebben geleerd daarmee om te gaan en om de patient/ client daarbij te ondersteunen.
Is dat zelfs hun taak.

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 13:47

Mooi gezegd Elmo,

borderline is een psychisch beeld, beperking waardoor het leven voor degene die het heeft heel erg veel zwaarder is als voor de mensen zonder deze diagnose.

Ja heb er zelf ook kenmerken van,
net als zoveel mensen hebben.

het is nu eenmaal zo dat zoiets, zo,n kenmerk pas bij een ziektebeeld hoort als het je leven dusdanig beinvloed dat het je leven beperkt.

Sterker nog de meeste mensen hebben die kenmerken, dat noemen we dan trekjes, hoeveel mensen geven niet in eerste en tweede instantie een ander de schuld kijk maar naar als die wegmisbruikers programma,s
het land loopt er vol mee.
En dan zijn er nog een heleboel trekjes net als ieder ander heeft.

Wil alleen nog even kwijt dat het vaak ontstaat in de kindertijd door omgevingsfactoren een tekort aan aandacht en liefde, en een teveel aan minder prettige dingen. Dat kost vooral ons (en eventuele naasten) heel veel energie om daar een weg in te vinden naar een leefbare situatie.

Ik kan alleen naar een andere behandelaar na door verwijzing van deze behandelaar, dat is nogal een dillemma, denk wel eens dat ik het beter doe zonder, dat zou mijn keuze zijn op dit moment, hoog uit creatieve therapie wat ook niet kan zonder hoofd behandelaar, maar dan valt de andere zorg die ik wel hard nodig heb weg, alles is sinds kort gekoppelt aan een behandelaar,
die daarmee in mijn ogen een behoorlijke macht over zijn patienten heeft.

Zou dat ook niet zonder overleg en een vangnet willen doen,
dus ja dan zit je vast, het is je eigen behandeling maar ergens heb ik het gevoel dat mijn keuze zeer beperkt wordt naar wat ze je willen aanbieden.

» Posted By Thian On January 16, 2010 @ 00:43

Voor verstandelijk en meervoudig gehandicpten/ beperkten wordt het al gedaan, maar ik heb laatst op tv gezien dat de regering daar ook drastisch op aan het bezuinigen is en dat bij een meervoudig gehandicapte er nog maar eenhandicap wordt gerekend en dus de helft van de vergoedingen vervalt waardoor de zorg in de kleinschalige woonvormen, vaak door ouders opgezet, niet meer rond kunnen komen.

Ik heb begrepen dat bij pgb wat in wezen daar aan ten grondslag ligt je een eigen bijdrage heb en dat je dat in zorg in natura (klinkt vreselijk) niet hebt.
Heb er naar gekeken van een patientenplatform papieren gehad maar de moed zonk me in de schoenen, een hele papierwinkel en als er ook maar iets niet klopt kun je het hele bedrag weer terug moeten betalen.

» Posted By Thian On January 15, 2010 @ 23:19

Tartarus,

nog iets om je te verbazen dan

Ik heb een 3 dubbele diagnose, ben verwezen naar een gespecialisserd behandelcentrum, en heb 30 minuten in de week met een (gespecialiseerde) spver io (stabilisatiefase, kan jaren duren…)

verder zijn er groepen en ze willen me in 1 daarvan hebben, maar daar kan ik niet mee uit de voeten, en heb dus geweigert.

» Posted By Thian On January 15, 2010 @ 22:54

Het is mijn ervaring dat er in de ggz ook erg goed willende mensen en zeker zeer capabel werken, maar dat ze tegen de muren van het papierwerk en de regeltjes aan lopen letterlijk.

Van boven beslist, eerst een gesprek met die want dat wordt iemand waar je met klachten terecht kunt maar die je je verdere leven niet ziet als het aan jou ligt, dan een gesprek met de volgende, zelfde vragen ander persoon zelfde instelling, dan moeten er eerst papieren getekend en op gestuurd, als er dan van boven af toestemming is, dan komt het volgende kennismakings gesprek en nog eentje, mensen uit de praktijk willen het liefst meteen aan de slag, en hebben het over het algemeen niet zo met papiertjes en regeltjes op.

Weet dat er protsten worden ingedient, maar er wordt niet naar geluisterd, er wordt bezuinigd waardoor de hulpverlener me moest vertellen vroeger ging ik gewoon weg even mee, zo gebeurt, maar dat mag niet meer daar is geen geld voor, daar moet iemand anders via een ander potje voor geregeld worden.
Dus wordt er gesoebat over uit wins potje het hoort want iedereen is het eigenlijk wel eens dat het gewoon gebeuren moet. En dat kost weer tijd en tijd is geld zo is de cirkel rond.

Wat betreft de huishoudelijke thuiszorg, daar worden mensen op het allerlaagst nivo aangenomen, een studente vertelde me dat de selectie inhield dat er werd gezegd dat iedereen inprincipe aan genomen was, en zich even nog moest inschrijven, ook haar mede studente die nog nooit een hand in het huishouden van haar ouders had uitgestoken,
ze kregen een pakketje papieren en een paar blaadjes tips en worden zo op pad gestuurd. Door de privaticering, ze moeten ver onder de prijs werken.

» Posted By Thian On January 15, 2010 @ 22:15

Escalatie

had al zo,n vermoeden
dat ze dan niet zouden willen
flauw he?

» Posted By Thian On November 18, 2010 @ 19:02

en de klm gaat voor 70.000 euro ruimte vluchten verkopen

ook onder zeil brengen?
of hoeft dat niet beveiligd

ze kunnen er minder kwaad doen ws

» Posted By Thian On November 18, 2010 @ 13:18

Kiezen tegen kanker

ja ook gifstoffen daar ben ik het mee eens,
die zijn er veel meer als we denken
erg onzichtbaar en soms totaal zichtbaar

ben van de tijd dat sproeivliegtuigjes
de aardappelvelden besproeiden,
met gif,
en ons die buiten speelden ook,
we zaten onder de gele vlekjes
werd geen enkele aandacht aan geschonken
in de sloot waar we speelden werden zakken gedump waar ddt
ingezeten had

» Posted By Thian On November 14, 2010 @ 18:49

«« Back To Stats Page