Warning: Creating default object from empty value in /usr/local/www/www.spaink.net/wp-includes/capabilities.php on line 598

Zelfmoordforum

Warning: Creating default object from empty value in /usr/local/www/www.spaink.net/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2086

Warning: Creating default object from empty value in /usr/local/www/www.spaink.net/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2086

Warning: Illegal string offset 'feedkey' in /usr/local/www/www.spaink.net/wp-content/plugins/simple-forum/forum/sf-page-components.php on line 1159

Warning: Creating default object from empty value in /usr/local/www/www.spaink.net/wp-content/plugins/simple-forum/library/sf-database.php on line 2205

Je moet zijn ingelogd om berichten te kunnen plaatsen Inloggen

Wachtwoord kwijt?

Rubrieken doorzoeken:

Gebruik wildcard:
*     komt overeen met willekeurig aantal karakters
%    komt overeen met precies één karakter

2012 and counting….

Bericht

Elmo

11 Feb 2012: 22:46

even stress, omdat een vriendin mijn rotzooi opruimt en ik op de bank zit.

301

Thian

11 Feb 2012: 22:54

tja dat is ook zo
kan je niet iets zogenaamd nuttigs op
de bank doen, zilver poetsen oid??

302

Elmo

12 Feb 2012: 13:19

slapen ???

303

Thian

12 Feb 2012: 14:58

en nu dus stress… omdat er opgeruimd wordt?

tja het zit bepaald niet mee

denk aan je
liefs

304

Elmo

12 Feb 2012: 16:38

net maar even samen aan de koffie…. nu maar weer een spelletje…

305

Elmo

13 Feb 2012: 15:55

Bericht bewerkt 15:57 – 13 Feb 2012 door Elmo

een gepoetst huis, maar verder veel onduidelijkheid en veel twijfels over de ggz. nog niets gehoord van SVL. al wel zelf mails gestuurd….. ik haat onduidelijkheid. en ik haat mijn twijfel. ik wil helemaal niet hoeven twijfelen of de ggz mij wel hulp kan bieden. ik wil simpelweg hulp ! mijn spv is goed en het klikt met haar. maar ze is wel een directe collega van M.

morgen deel 3 van de te geven cursus. totaal geen zin in. geluk bij een ongeluk dat mijn bijdrage morgen beperkt is. woensdag met A een middag uitwaaien op het strand. donderdag jarig. 42 and counting…

en dan carnaval. ik hoop zo dat kleine man alleen maar naar de optocht wil kijken en zich verder niet in het feestgewoel wil storten….. de hele stad op stelten. echt geen ruk aan.

kleine man 5daagse tot 22 feb. das wel een lichtpuntje. eentje met een downside, maar toch lichtpunt. ga alvast bedenken hoe ik energie kan sparen. oh en hij heeft al 2 speelafspraken met vriendjes staan, dat scheelt moeders een hoop energie…

nog even reddende Engel gespeeld voor depri onderbuurman. die moet woensdag op intakegesprek bij Novadic, als ze hem een plaats aanbieden word het mijn taak om zijn hondjes uit te laten. (eerst was het er maar 1, de ander zou naar een vriend van hem gaan, maar dat is teruggedraaid, dus nu 2 Engelse Staffords die mee willen wandelen). onderbuur had geen sjek meer, dus retourtje Poppel. en ja, meteen tanken (scheelt 14 cent per liter).

nou moe, zwart in mijn hoofd. weinig veranderd sinds zaterdag.

306

Elmo

13 Feb 2012: 19:13

antwoord van de SVL:

Tot mijn spijt moet ik je vertellen dat afgelopen donderdag jouw situatie niet aan de orde is geweest! Ik wil graag eerlijk zijn vandaar dat ik je dat vertel, maar de drie uren dat we bij elkaar waren, bleken te kort om alles wat we wilden bespreken aan bod te laten komen. Er gebeurt zóveel!
Wel is er woensdag een gesprek van onze voorzitter/arts met weer andere artsen waar hij jouw 'casus' zal meenemen. Daarna hoor ik weer, en jij dus ook.
Denk niet dat we jou niet belangrijk vinden hoor, ik blijf 'frapper toujours'

307

Elmo

13 Feb 2012: 19:51

net even gegeten en nu op de bank, Planet Earth aan het kijken. loopt het zweet zomaar in straaltjes langs mijn nek. mijn hoofd voelt alsof ik net mijn haar gewassen heb. no fun whatsoever….

308

Elmo

13 Feb 2012: 19:53

30 centimeter lange pissebedden…. bbbbrrrr, ik moet er niet aan denken. gelukkig wonen ze op de diepzee bodem… net als de spinnekrabben van 1 meter doorsnee…

309

Thian

13 Feb 2012: 20:34

no fun nee,
een idee waarvan het komt?

jakkes wat eng die laatste

310

Hannah

13 Feb 2012: 22:55

van die spinnekrabben van 1 meter doorsnee!! ;)
je doet je best, ook voor anderen, geen stress meer omdat je op de bank zit hoor, nergens voor nodig.

311

Gimmick

14 Feb 2012: 12:00

Ik denk aan u.

312

JPaul

14 Feb 2012: 13:13

Elmo schreef:

nog even reddende Engel gespeeld voor depri onderbuurman.

Elmo told a joke!
Om te kunnen vliegen mag je ook Heks zijn, hoor…
Enneuh… 'frapper toujours' ??? 'n SM-er als "contact"-persoon?

313

Elmo

14 Feb 2012: 16:31

JPaul schreef:

Elmo schreef:

nog even reddende Engel gespeeld voor depri onderbuurman.

Elmo told a joke!

Enneuh… 'frapper toujours' ??? 'n SM-er als "contact"-persoon?

good one aye…….

ik wil helemaal niet weten wat voor contactpersoon ze is.

net wel met spv aan te telefoon gehangen en mijn twijfel over donderdag uitgesproken. ze belt me donderdag om 12 uur op, om de stap naar haar (afspraak om 13 uur) te vergemakkelijken.

vanochtend voor de cursus wilde ik nog ff computerspelletje doen op internet….. *^%$%$&%#&%$**#, alles lag er uit. geen telefoon, -visie of internet in de verste verte te bekennen. na een half uur prutsen met draadjes, decoders en modems gaf ik het maar op. moest ook mijn koffie nog naar binnen werken en natuurlijk naar de cursus.

bleh, daar was echt niets leuks aan. ik voelde me beroerd. en er was een deelnemer die alleen papierwerk wilde zien, steeds maar terug getallen en protocollen. om gek van te worden.
ik zat me ondertussen op te vreten over mijn weggevallen internetverbinding. want zonder internet en televisie ben ik echt nergens.

thuis gekomen, als een idioot weer aan de slag. kabels eruit, alles nog maar eens resetten, andere kabels proberen, wisselen van LANpoorten, en plots was er internet (weliswaar via een snoertje, maar toch). dat gaf de burger Elmo moed. en 2 uur later deed alles het weer als vanouds. en nu ben ik echt afgepeigerd.

net dit bericht aan het tikken, gaat dat telefoon (ja, die deed het dus ook weer). de adjunctdirecteur van een school voor speciaal onderwijs. die had ik gemaild in verband met problemem van leerlingenvervoer en de transitie van de jeugdzorg -de AWBZ uit en de WMO in- en dat per 2013. das echt een rampenplan in the making. met hem een zeer constructief gesprek gehad. meteen 2 bijeenkomsten geregeld.

al met al zit ik nu met een beter gevoel dan vanochtend. moe, dat wel, heel moe en die Valdoxan werkt niet zo goed als gehoopt. bij spv ook meteen aangegeven dat ik doorslapers nodig had. dat zou ze overleggen met de psych (want ik heb pas 5 maart een afspraak bij hem, dat duurt te lang).

zo direct maar eens wat draadjes hier lezen en een hapje eten bij elkaar bedenken.

314

Thian

14 Feb 2012: 16:39

ik lees je
wat een dag

goed bellen met spver
was lang geleden toch dat je er was geweest
door de nieuwe manier van plannen?
fijn dat ze nog belt

fijn dat de boel het weer doet

sterkte en liefs thian

315

Elmo

14 Feb 2012: 16:49

3,5 week, terwijl in mijn behandelplan staat maximaal 14 dagen tussen 2 contacten …….. (en dan ook nog op mijn verjaardag…. pppfff)

ja, ben erg blij dat alles het weer doet. kan ik vanavond tenminste AC Milan tegen Arsenal kijken !

316

Thian

14 Feb 2012: 17:02

nou dat is letterlijk goed gepland
alvast gefeliciteerd
je krijgt geen visite
maar moet er heen
neem je gebak mee?

voetbal neem ik aan?
veel plezier

ik ga eens proberen een kaart te maken
ze hebben al water gehad,
een plantje lekte

en een dag in de dierentuin
de elfstedentocht ligt niet meer dwars
maar eerst eten

317

Elmo

14 Feb 2012: 17:13

Thian schreef:

neem je gebak mee?

wasik nie van plan

voetbal neem ik aan? veel plezier

dank u, zal wel lukken

ik ga eens proberen een kaart te maken
ze hebben al water gehad,
een plantje lekte

een kaart die wilde douchen of zwemmen ???
flauw gespeeld door dat plantje hoor….
maar : veel plezier ermee

en alvast smakelijk eten !

318

JPaul

14 Feb 2012: 20:31

Alvast voor je jaardag, overmorgen: bericht #2000
kNusje, knuffel en een kusje van een kneusje voor een REUSje!
Mét extra slagroom voor Junior (ipv kaarten)
JPaul

319

Elmo

14 Feb 2012: 20:43

en dan te bedenken dat we een paar weken geleden slechts 2 berichten van elkaar verwijderd waren….. #2398.

ga zo door JP, ga zo door

dank voor de felicitatie en de slagroom (die lust junior tegenwoordig ook)

knuffel terug (en mag ik ff uithuilen op je "brede" schouders…. ???)

320

Over het Zelfmoordforum   ≡   Beheerder: Karin Spaink

Gestart: 26 augustus 2000

Topics:     806

Leden:

Er zijn 220 forumleden
Er is 1 beheerder

Nieuwste leden:

Pietje, Kasper, MrP, Dhyan, Jettie, Ovide